Zoals velen van jullie weten kan Emyris makkelijk gedownload worden op jouw smartphone. Emyris is te downloaden voor zowel iOS als Android en kan gebruikt worden door medewerkers, inhuurpartijen en relaties. Maar wat kun je nou allemaal met deze app? In deze blog gaan we dieper in op de functies van de mobiele app van Emyris.
Voor de medewerker
De medewerkers van jouw bedrijf hebben vrijwel de meeste functies binnen Emyris. Wanneer zij de app openen, zien zij meteen voor welke diensten zij zijn ingepland. Wanneer er geklikt wordt op deze dienst, is te zien met wie zij werken. Binnen de app kunnen zij de dienst bevestigen en eventueel uren wijzigen bij te laat komen, eerder stoppen of overwerken. De uren zijn makkelijk aan te passen en worden doorgestuurd naar jouw bedrijf om geaccordeerd te worden.
Daarnaast is het mogelijk om berichten te ontvangen van jouw bedrijf over eventuele wijzigingen van de diensten of andere zaken. Deze berichten kunnen alleen vanuit het bedrijf gestuurd worden en niet vanuit de medewerkers.
Via de app kunnen medewerkers makkelijk verlof aanvragen en declaraties indienen. De app laat zien wanneer er verlof aangevraagd is en of deze geaccordeerd is. Daarnaast is het mogelijk dat er tijdens een dienst kosten gemaakt worden. In de app kunnen medewerkers makkelijk hun gemaakte kosten indienen en deze declareren.
Een van de meest interessante opties binnen de Emyris app is de mogelijkheid tot het in- en uitklokken tijdens een dienst. Wanneer een medewerker begint aan zijn dienst, kan deze eenvoudig een QR-code scannen voor het inklokken en ook voor het uitklokken. Hierdoor is precies bekend wanneer de medewerker is begonnen en is gestopt. Daarnaast weet je zeker dat de medewerker bij de juiste relatie is geweest die in het bezit is van de QR-code.
Andere functies binnen Emyris voor medewerkers zijn:
· Rapportages maken van diensten
· Zien over welke rollen de medewerker beschikt
· Zien welke materialen hij of zij geleend heeft
· Contactgegevens zien en wijzigen
· Werkdocumenten bekijken
Voor de inhuurpartijen
Veel bedrijven maken gebruik van inhuurpartijen bij het maken van hun planning. Voor deze inhuurpartijen is het mogelijk om in de Emyris app aan te melden en gebruik te maken van diverse functies.
Naast het inzien van diensten en medewerkers, is het mogelijk voor inhuurpartijen om inkooporders te bekijken. Inkooporders zijn, door de jouw bedrijf, opgestelde facturaties die door de inhuurpartij geaccordeerd kunnen worden. Hierdoor hoeft een inhuurpartij zelf geen factuur meer op te stellen voor de diensten die zij gedraaid hebben.
Voor de relatie
Veel bedrijven hebben verschillende relaties. Om dit overzichtelijk te houden, biedt Emyris iedere relatie een eigen account. Met dit account kunnen zij in de mobiele app van Emyris.
Binnen de app kunnen de relaties zien welke diensten zij open hebben staan. Zij kunnen precies zien welke medewerkers er ingedeeld worden voor hun dienst en welke diensten nog open staan. Hierdoor blijft de relatie op de hoogte van wat jouw bedrijf doet en welk personeel door jou wordt ingedeeld voor de diensten die zij inschieten.
Naast de diensten, kunnen de relaties facturen bekijken. Wanneer jouw bedrijf bijvoorbeeld drie beveiligers naar een winkel heeft gestuurd, wordt er na afloop een factuur gestuurd. Deze factuur kan de winkel eenvoudig in de Emyris app inzien.
Mocht je nou nog meer vragen hebben over de functies van Emyris of wil je meer weten over wat Emyris voor jouw bedrijf zou kunnen betekenen? Neem dan snel contact op via sales@deviske.nl of bel naar 0314 - 760 710
Comments