We zitten op dit moment in een moeilijke tijd. De coronamaatregelen zorgen voor vervelende situaties, waardoor bedrijven het soms moeilijk hebben om hun hoofd boven het water te houden. Op dit moment maken nog veel theaters, schouwburgen en andere evenementenorganisaties gebruik van Excel om hun planningen te maken. Dit kost veel tijd en daardoor ook geld. Wij bij Emyris hebben de oplossing deze branche!
Maak kennis met Emyris, de planningsmodule voor de theater-, beveiligings- en verkeersregelaarsbranche. In Emyris kun je eenvoudig medewerkers inplannen voor diensten, uren registreren, dienstenrapportages maken, factureren en nog veel meer. Je hebt de mogelijkheid om dit allemaal te regelen via je laptop of computer, maar ook via je smartphone. De mogelijkheden rondom Emyris zijn eindeloos, maar hoe bespaar je nou echt geld?
Omdat veel bedrijven nog gebruik maken van Excel voor het inplannen van hun medewerkers, gaat daar veel tijd inzitten. Ze moeten een lijst bijhouden met alle medewerkers, hun uren en de planning. Omdat veel van deze processen nog niet geautomatiseerd zijn, gaat hier veel tijd inzitten. Binnen Emyris heb je al deze aspecten in één programma. Alle medewerkers staan in Emyris met al hun gegevens, zoals het urencontract, hoeveel zij al ingepland zijn en hoeveel zij nog ingepland moeten worden. Zo behoud je altijd het overzicht over welke medewerkers nog ingepland moeten worden in jouw open diensten. Dit proces kan volledig geautomatiseerd worden. Zo kun je ervoor kiezen om de iedere week dezelfde dagen en dezelfde uren aan te houden, maar kun je ook wisselen wanneer nodig. Alle medewerkers kunnen eenvoudig hun rooster inzien via het programma, maar ook via de app op hun smartphone. Doordat de medewerkers zelf toegang hebben tot Emyris, kunnen zij zich makkelijk aanmelden bij een dienst en ook weer afmelden. Hierdoor behoud je ook het overzicht over de urenregistratie en hoeft niet langer een persoon bij te houden wie aanwezig is bij een dienst, omdat Emyris dit eenvoudig bijhoudt.
Wil je snel even een dienst aanpassen of invullen? Dit kun je overal waar je bent doen, door de backoffice app. In de app op je smartphone kun je diensten aanpassen, medewerkers indelen en inzien of alles volgens goede orde verloopt. Al deze processen zorgen ervoor dat je minder tijd kwijt bent aan het plannen en dus ook geld. Het zorgt ervoor dat je efficiënter kan werken en meer tijd overhebt voor andere taken.
Naast het plannen, bespaart u ook tijd door de andere functies binnen Emyris. Denk hierbij aan het factureren, inkooporders, maar ook het opmaken en uitbrengen van offertes. Omdat je alles vanuit een programma kan doen en alle gegevens zich op een plek bevinden, hoef je niet langer te zoeken en alles met elkaar te vergelijken. Met Emyris werk je efficiënt en kostenbesparend.
Wil jij meer weten over Emyris of vrijblijvend een demo aanvragen? Neem contact met ons op via 0314 – 760 710 of mail naar sales@deviske.nl. We helpen graag met de perfecte planningsmodule voor jouw bedrijf.
Comentários